Dag 8.

5 mei 2017 - Borgarnes, IJsland

Vandaag staat het wondermooie Snaefellsnes schiereiland op het programma.

Alleen de mist dacht er anders over. Toch enorm genoten van het mysterieuze uitzicht.
Richting Grundarfjorour, daarna Hellissandur .
Naar het zeer prachtige keistrand Djupalonssandur, met de wrakstukken van een gezonken schip uit 1948. Aangrijpend!
Volgende stop naar Arnastapi. Een rotsformatie in de zee.
En toen was het weer een stil moment...... Indrukwekkend!
Dan via Eldborg krater naar Borganes om te overnachten in het Hamar Icelandair hotel.
Hier zijn we met ons g...... in de boter gevallen.

1. Den titte:
    5 mei 2017
    Hey mateke, blijkbaar alles naar wens zo te lezen. Het is hier ni veel warmer maar het begint er stillekes wa meer op te trekken. Morgen zaterdag 19 graden. Profiteert er daar nog maar van want zo'n leuke tijd vliegt meesstal snel voorbij !!
    Voorzichtig en in én stuk terug naar huis komen hé !! :-) Ciao en de groetjes van ons allemaaal !!
  2. Den titte:
    6 mei 2017
    Amai wat ben ik jaloers als ik al die prachtige foto's zie, lijkt me echt de moeite.
    Geniet nog van jullie laatste dag en ik ben alvast benieuwd naar de verhalen
    Goeie terugreis morgen
    grz Hilde
  3. Marleen:
    6 mei 2017
    hallo
    geniet nog maar eens goed van jullie laatste uren in dat mooie land.
    ik zal toch content zijn dat jullie terug zijn...